Testere

Ocak 21, 2012 0 Comments A+ a-

 Adam karısını yatakta baÅŸka biriyle yakalar, tabancayı çeker, adamı aletinden yakalayıp, sürükleyerek doÄŸru garajdaki çalışma tezgahına kadar götürür. Uzvunu iyice mengeneye sıkıştırır, mengenenin kolunu söker. Bir testere bulmak için giderken öteki bağırmaya baÅŸlar. - "Yapma etme, oldu bir hata, kesme ne olur!". - "Yok, yok, kesmeyeceÄŸim, garajı ateÅŸe vereceÄŸim testereyi'de yanına bırakacam"

 Aksi Kadın Adam karısıyla arabada giderken polis sürenini duymuÅŸ, hemen saÄŸa çekmiÅŸ ve polis gelmiÅŸ: "Buyrun memur bey?" "Beyefendi direksiyon başındayken cep telefonuyla konuÅŸuyordunuz" "Yok efendim sadece bip yaptı, ben de ÅŸarjı mi bitiyor diye baktım"Karisi lafa atlamış: "Aaa yapma hayatım. yarim saattir ortağınla iÅŸ görüşmesi yapıyordun telefonda"Adam karısına tip tip bakarken polis yine sormuÅŸ: "Beyefendi emniyet kemerinizi neden takmıyorsunuz???" "Memur bey takmıştım ama sizin geldiÄŸinizi görünce durduktan sonra çözdüm"Karisi yine atlamış: "Aman sekerim sen de o kemeri hayatında bir kere taktın mi acaba. "Adam kadına bir tane patlaÄ°mamak için kendini zor tutarken; polis bu sefer de arabayı incelemeye baÅŸlamış vee. -"Beyefendi bakar misiniz saÄŸ sinyaliniz de kırık" "Aaaa. kırık mi?? Sabah yola çıkarken kontrol ettim kırık diildi. yolda oldu galiba, hiç de fark etmedik"Karisi çenesini tutamamış yine: "Amma da attın kocacım, sana 3 haftadır söylüyorum artık su kırık sinyalin icabına baktır diye. "Adam en sonunda dayanamamış bağırmış: "BANA BAK SEN SUSUCAK MISIN ÇAKICAM SIMDI SURATININ ORTASINA!"Polis kadına sormuÅŸ: " Hanımefendi esiniz size hep şöyle mi daaranır?"Kadın cevap vermiÅŸ: "Yok canım. sadece alkollü olduÄŸu zaman"