Sana

Ocak 24, 2012 0 Comments A+ a-

Yörüngesine girmiÅŸ bir uydu gibi, Yıllarca peÅŸinden koÅŸtuÄŸum sevgili. Artık ışık vermeyeceÄŸim sana, Ve dönmeyeceÄŸim etrafında. Sen kendine yeni yıldızlar buldun, Oysa ben, Yaratandan sonra sana kuldum. Her tanyeri aÄŸartısında, Her kızarıklığında, Seni aramayacağım, Seni bulmayacağım. Karların beyazlığı, tenin deÄŸil ÅŸimdi. O beyazlık, hayatıma açtığım yeni bir sayfa oldu. Kara, artık yaÅŸadığım günler deÄŸil, Ufukta görünen sevdiÄŸimin gözleri olacak. Saçlarında bulduÄŸum baÅŸak sarılığını, BaÅŸaklara geri verdim. Rotasını kaybetmiÅŸ bir gemi deÄŸilim artık, Rotamı yeni buldum. GüneÅŸ bir baÅŸka doÄŸuyor ÅŸimdi. O güneÅŸ ki; Kışın ısıtıyor, yazın serinletiyor beni. Rüzgar, saçlarımı baÅŸka türlü okÅŸuyor. Bilir misin, ben her rüzgarı; Senin saçlarını okÅŸasın diye sana gönderiyor, Ve senin saçlarını okÅŸadığı için seviyordum. Yeni umutlara yelken açıyor gönlüm, O yeni umutlar uÄŸrunda geçecek ömrüm. Ä°mkansızı gerçekleÅŸtirecek kadar güçlüyüm, Ve on ÅŸiddetinde bir depreme dayanacak kadar, SaÄŸlam basıyor ayaklarım yere. YaÅŸadığım sevdanın hatırına, Yine de kötü diyemem sana. Yen içinde kalsa da, kırılan kol, Dilerim Allah’tan, hep mutlu ol.